Blogia
PremioBlogs

BLOGS 1º BACH. GRUPO A

BLOG DE CHRISTIAN JOSÉ DIZ PÉREZ

Nome e apelidos do autor/a

CHRISTIAN JOSÉ DIZ PÉREZ

 

Curso/Nivel

1º A

Nome do blog

BLOG DE CHRISTIAN

URL do blog

http://christian32.blogia.com/

BLOG DE TIC

BLOG DE AITOR DIZ LORENZO

Aitor Diz Lorenzo

1º A de Bacharelato

aitorock.blogia.com

http://aitorock.blogia.com/

Neste blog podemos apreciar prácticas  realizadas o longo do curso en Tic, a demais neste blog a préciase traballos realizados con aplicacións como Lunapic ou Issuu.

BLOG DE ISMAEL NUÑEZ AGUIAR

Ismael Nuñez Aguiar

1ºA de bachiller

ismaverin14.blogia.com

blog de ismael

Vouno creo que meu blog está ben organizado porque mezcla moitos contidos como musica ,informacion pra universitarios,informacion sobre programas e distintas aplicacions.

BLOG DE AMALIA GÓMEZ ARZA

  • Nome e apelidos do autor/a: Amalia Gómez Arza
  • Nivel e curso: 1º A
  • Nome do blog: Blog de Amalia
  • Comentario breve sobre o blog que se presenta: O blog amaliaticve é un blog no que podemos atopar diferentes prácticas feitas por unha alumna correspondente de tics. Mediante todas estas prácticas os alumnos de tics aprenden todo tipo de aplicacións que o profesor lles ensina.

BLOG DE DAVID CAMPOS ÁLVAREZ

David Campos Álvarez

1º de bacharelato


David32

                            Blog

No meu blog presento as diferentes actividades que realizo na clase de TICs.

BLOG DE MARÍA CID HERVELLA

  • Nome e apelidos: María Cid Hervella
  • Curso e nivel: 1ºA de bacharelato
  • Nome do blog: Blog de mariatic
  • Meu blog: Considero que traballei moito no meu blog, complementando todo o que tiven que facer ata o momento.

A nivel de traballo fixen cada unha das prácticas indicadas para publicación, incluso, concretando nas de fotos, tanto de lunapic coma de drumpr, subín máis das estrictamente necesarias de modo que axudase tamén na estética. Eso é algo que tamén considero importante a hora de evaluar un blog, e con esa intención, xunto ca de traballo, engadín ditas fotos; respecto a eso, ademais cambie as cores e apariencia do meu blog facéndoo o máis agradable e bonito posible, sempre sen fallar a miña propia forma de mostralo.

BLOG DE Mª ISABEL FREITAS CHAVES

NOME E APELIDOS DO AUTOR:  Mª ISABEL FREITAS CHAVES

CURSO/NIVEL: 1º A DE BACHARELATO

NOME DO BLOG: MABELTIC

URL
DO BLOG

COMENTARIO BREVE SOBRE O BLOG: É UN BLOG DONDE PODEMOS DESTACAR TRABALLOS DE ISSUU, DE                                                                                                            DUMPR, DE LUNAPIC, DE SCRIBD... E ADEMÁIS PODEMOLO ENCONTRAR                                                                                                EN GALEGO.

BLOG DE LORENA GONZÁLEZ BLANCO

Nome e apelidos: Lorena González Blanco

Curso/nivel: 1º de Bacharelato A

Nome do blog: Blog de Lorena

URL do Blog: http://LorenaLaza.blogia.com.

Comentario breve: O meu blog foi creado na clase de tics, e día a dís funo mellorando, a través das prácticas que fixemos en clase, e de forma persoal para melloralo visualmente. No meu blog podense encontrar fotos de LUNAPIC, ou DUMPR.net, ou tamén documentos de interese ou relacionado cas actividades de clase, etc....

En resumen creo que ten o premio ben merecido. Por cierto Daniel, son alumna túa do grupo A-C.

BLOG DE ANA GONZÁLEZ HERVELLA

Nome e apelidos da autora: Ana Gonzàlez Hervella
* Nome do blog: anatic.blogia.com
* Curso/Nivel: 1º Bacharelato
* URL do blog: Aquí
* Comentario breve sobre o blog que se presenta: È un blog no que están subidas todas as prácticas dunha forma orixinal e organizada.